četrtek, 2. julij 2015

NK 57-59



30. 6. 2015, tor., 57. dan

Sem mislil, da bo danes tudi en dolgčas na cesti. Kakšna zmota! Že zgodaj (3:00) se sonce postavi mogočno na nebo. Obetal se je čudovit dan, kar je tudi bil. Cesta super. Počasi se je celo spuščala, tako da so kilometri kar leteli. Vmes sem srečal še Nemca (sotrudnik), ki se je vračal iz Nordkappa. On ni ravno šel iz Nemčije ampak bližnjega večjega mesta gor, nekako 200 km stran.
Prišel do velikega mesta Rovaniemi. Pred mestom je celo Božičkovo naselje, ki tudi meji na polarni krog. To mesto ima celo smučarski skakalnice! Mesta so mi postala na Finskem zelo všeč. Glavni razlog je to, da tam skoraj ni komarjev. Kampiral ob jezeru. Idealno! Na jezeru se kar naprej kaj dogaja. Ponavadi kaki čolni oz. vodni skuterji.
Danes mi je navigacija pokazala (prvič od Nordkappa), da sonce zaide 1:56! Torej sem že dosti na jugu.

1. 7. 2015, sre., 58. dan

Dan OK. Med potjo se je pokrajina začela počasi spreminjati. Več kmetij s polji, par vetrnic in tudi pihati je začelo. To pomeni samo eno. Manj komarjev! Prišel do morja. Najprej sem mislil prespati v kampu, ker sem pa ugotovil, da nima interneta sem prespal čez cesto. V ranih urah si bom pa tam sposodil WC, da me tukaj v naravi komarji ne pojejo, ko si najbolj ranljiv.

2. 7. 2015, čet., 59. dan

Vreme se je vzdržalo padavin. Cesta večinoma zelo dolgočasna, le zadnji del je bil popestren z večjim mestom Ouluom, ki ima lepo urejene kolesarske steze. Tokrat le kampiral v kampu. Večji kamp, vse dela in cena je seveda temu primerna.
Naslednjič se najbrž javim čez 5, morda 6 dni iz Estonije.

Ni komentarjev :

Objavite komentar