ponedeljek, 29. junij 2015

NK 52-56



25. 6. 2015, čet., 52. dan

Danes sem ponavljal cesto od kampa do mesta Olderfjord v razdalji 105 km. Na začetku nisem bil preveč navdušen nad ponavljanjem a sem kmalu spoznal, da še zdaleč ni isto. Spremeniš vozni pas in spremeni se gledanje na okolico. Marsikaj vidiš, kar prej nisi.
Kar močno je pihal sever. Na srečo grem na jug! Malo pred zgoraj omenjenim mestom se je pa vetru pridružil dež. Kot sem že nekje zapisal idelana kombinacija.
Še ena cvetka. Del te ceste ima kar 50 km brez počivališč in smetnjakov! Uradna postajališča so pa tri. Za turistično najbolj oblegano cesto na Norveškem je to malo mimo.

26. 6. 2015, pet., 53. dan

Vreme OK! Severni veter me še vedno preganja, kar je v redu. Se že pozna oddaljenost od severa (250 km). Na nadmorski višini 300 metrov ni več puščave, ampak so mala drevesa in vse je bolj zeleno.
Jutri je na vrsti že Finska!

27. 6. 2015, sob., 54. dan

S tem ko sem prišel na Finsko se mi je ura premaknila 1 uro naprej. Na meji je bilo manjše mestece, potem pa 88 km skoraj nič civilizacije, razen parih hiš, ki so se skrivale v grmovju. Glavnoma jaz, cesta, veliko zelenja, vode in zato tudi milijoni komarjev. Dokler si na kolesu in migaš ni problem. V tistem trenutku ko se ustaviš te pa takoj začnejo obletavati. Dobro, da ima šotor mrežo proti mrčesu!
Vtis dneva je vsekakor ta, da Finska sploh ni poseljena z ljudmi ampak komarji. Cene so pa postale malo bolj sprejemljive glede na Norveške.

28. 6. 2015, ned., 55. dan

Dan je še kar obetal a se je vreme sfižilo. Tja do 10:00 je padalo nato je sonce posijalo z vso svojo močjo. Vozil sem se čez čudovito pokrajino, mimo velikih jezer, ki so bila obdana z iglavci in velikimi lepimi skalami a nisem uporabil fotoaparata, ker nebi imelo nobenega smisla v dežju. Upam, da se podobna zadeva ponovi, brez dežja seveda.
Kampiral v gozdu. Razen komarjev idealno. Sem pa preizkusil sprej proti tem nebodigatreba in moram reči, da zadeva deluje!

29. 6. 2015, pon., 56. dan

Danes nič posebnega. Dopoldne me je še malo pralo a se je vreme le porihtalo. Cesta je dosti enolična. Velika ravnina, ovinek in spet velika ravnina. Okolica je pa ponavadi gozd in sem ter tja še kakšno jezero. Mest niti ni.
Pristal v kampu s 4 zvezdicami. OK!

NK 2015 06 29

Ni komentarjev :

Objavite komentar