ponedeljek, 8. junij 2015

NK 32-35



5. 6. 2015, pet., 32. dan

Na kolesu sem začel migati že ob 5:00. Bilo je kar mrzlo, saj je kazalo 2 °C. Dejansko se je ogrelo šele okoli 11:00 na 24 °C. Danes je bila etapa res ena »Aljaska«. Desetine kilometrov sem se vozil ne da bi bilo kaj drugega kot cesta in kakšno drugo vozilo, ki se pelje mimo. Sem pa tja se pojavijo še kakšna naselja in na srečo tudi trgovina. Samo ne supermarket. Teh ni v teh krajih. Take male trgovinice, ki pa imajo glavnoma vse. Paziti moraš edino na to, da je ne izpustiš, če imaš kaj za kupit, ker res ne veš kdaj bo naslednja.
Kampiral sem na robu ene soteske s prečudovitim razgledom na okoliške hribe in seveda reko kake 100 metrov niže. Okoli je bil še borov gozdiček, v daljavi so se pa na hribih videle bele zaplate. Noben kamp nima takega razgleda!

6. 6. 2015, sob., 33. dan

Že navsezgodaj zjutraj so me prebudile kaplje na šotoru. Na srečo ni bilo nič resnega in sem lahko dokaj v miru zajtrkoval … Po 30. km se je začel pa resen dež, ki me je več ali manj pral do konca etape. Ko ravno postavim šotor zraven enega počivališča, pa kot po navadi dež neha padati. Klasika! Vožnja je bila še bolj divja kot včeraj. Torej več divjine. Sonce sem pa občasno videl samo kot svetlo pego na kakem hribu. Glavnoma, prebijam se proti Nordkappu!

Tukaj ni slik, ker je bilo vreme preveč zanič!

7. 6. 2015, ned., 34. dan

To noč sem testiral očala za spanje. V redu! Mislim da dejanske teme skoraj nimam več. Zjutraj sem imel še dež, a je minil ravno, ko sem se odločil iti. Bilo je mrzlo a vzdržno. Celo etapo sem imel lepo vreme s parimi kapljami. Vmes sem šel celo čez en prelaz z 733 n. m. in moram reči, da ni bilo nič groznega, ker je klanec bil tako dolg, da ga skoraj nisi opazil. Prejšnje dneve sem namreč počasi dobival višino. Vzdušje sem imel pa že zimsko, saj sem imel lep pogled na zasnežene hribe naokoli. Ko po prevoženih 107. km postavim šotor se pa veselo ulije. Imel sem res srečo.
Sem pa doživel neljubi dogodek. Pri eni bencinski se počasi peljem mimo pa me zagnjavi ena Romunka in hoče 25 NOK (cca. 3 €), ker je baje lačna. Moram reči, da na vsej poti nisem videl niti enega, ki bi prosjačil! Ker je bila prva ji seveda nisem ustregel.
Zanimivo je, da na Norveškem nimajo prepoved prometa tovornjakov v nedeljo. Najbrž tudi v kaki drugi državi ne.

8. 6. 2015, pon., 35. dan

Glede vremena sem danes spet imel skoraj vse in tako se mi obeta spet še en teden, kolikor sem gledal na vremensko napoved. EN VELIK ŠMORN !!! No, vseeno nekako gre in mislim, da bo šlo tudi v prihodnje. Prišel do morja in en čas bom kolesaril ob obali nato pa spet bolj v notranjost. Do Nordkappa imam še cca. 1.600 km, torej mojih 16 dni.

NK 2015 06 08

1 komentar :