petek, 12. junij 2015

NK 36-39



9. 6. 2015, tor., 36. dan

Že sem se skoraj pokonci spravil, pa slišim in čutim, da mi ena neizživeta žival praska po zadnjem delu šotora. Umaknem noge in takrat jo pobriše. Nato ugotovim, da mi je trgala vrečko, ki sem jo imel zunaj. To se mi je zgodilo že z drugo vrečko. Pri prvi mi ni bilo jasno kaj jo je zmatralo. Najbrž so to ptiči.
Dan se je začel obetavno a je postalo mračno. Mrzlo je bilo tako ali tako. Popoldne je pa poskrbel še za »blagodejen« dež. V nekem mestu srečam lokalca, ki mi da napotek za boljšo pot, kot sem jo imel jaz začrtano. Glavnoma manj prometa in še za videti je baje več. Bom videl.
Pristal v enem gozdu. Ta kamp ima 1.000 zvezdic!

10. 6. 2015, sre., 37. dan

Dež, dež, dež … Seveda sem imel dilemo ali iti ali počakati. Vedel sem, da je vremenska napoved grozna. Odločitev je padla in startal sem ob 7:00. Do poldneva me je pralo, popoldne se je pa le malo vneslo, tako da je bilo med pranjem vsaj 15 minut.
Tista »super« cesta, ki mi jo je včeraj priporočil model prejšnji dan je le delno upravičila pričakovanja. Bila je skoraj brez prometa in če bi bil vreme OK, bi imel tudi krasne razglede na jezero ob katerem sem vozil. Govoril je sicer še o nekih drugih stvareh, ki pa jih ni bilo. Nič zato.
Pokrajina postaja še bolj divja. Več gozda, reke, slapovi, skale. Glavnoma super kljub takemu vremenu.

11. 6. 2015, čet., 38. dan

Cel dan sem se vozil po krasni pokrajini. Na poti sem srečal kar nekaj jelenov, ki se brez strahu sprehajajo po cesti ali jejo travo v bližini hiš. Vozniki morajo biti tu kar previdni. Že proti koncu sem šel pod obokom, ki naznanja da je od tam naprej polarni sij oz. severno področje. Glede na temperature ga mogoče še vidim.
Vreme mi je bilo naklonjeno. Večina oblačno a sem tja do 9:00 imel sonce. Ko sem končal je bila temperatura 11 °C. Prav zimsko vzdušje. Idealno za zimske kolesarske hlače in rokavice.
Kampiral zraven ceste. Videti OK, vendar sem kmalu opazil razne smeti, ki so jih nametali v vodo. Takrat sem pomislil: »Kot doma!«

12. 6. 2015, pet., 39. dan

Katastrofičen dan!
Dež že navsezgodaj in nato cel dan. Ponavadi neha okoli 11:00 pa tja do 14:00. Ta dan pa kar ne neha. Začetek je bil najtežji, potem ko si po parih desetih kilometrih itak moker ti pa je čisto vseeno. Pristal v enem kampu. Dokaj majhen a ima vse. Všeč!
Navigacija mi za ta dan kaže VZHOD sonca 1:43, za ZAHOD se pa noče izjasniti. Torej sem že nekako v pasu polnočnega sonca oz. zelo blizu.

Ni komentarjev :

Objavite komentar