ponedeljek, 1. junij 2015

NK 23-28



27. 5. 2015, sre., 23. dan

Danes sem se priključil na dansko Jakobovo pot oz. pot romarjev. Imenuje se Hærvejen. Kot povsod je tukaj to tudi cel sklop poti, ki so bile že stoletja ali celo tisočletja v uporabi. Na začetku sem bil malo skeptičen, ker sem mislil, da bom imel opravka z tečnimi kolovozi itd. Zadeva je veliko bolj znosna kot pri nas, ko imaš takoj klanec in stezo res samo za pohodnike. Tukaj je pa vse glavnoma na ravnem in makedam je še nekako znosen (problem je nasuti pesek, ki ni sprijet s podlago). Drugače pa včasih raje grem na bližnjo asfaltno cesto, da nimam nepotrebnih problemov. Ta cesta mi je pa kar všeč postala, ker ti vsake toliko časa ob njej ponudi kakšno zgodovinsko stvar (skale, ki so bile namenjene grobovom, vikinška kamnita ladja …).
Po vremenu je bil dan podoben prejšnjemu (hladno, veter, občasen dež). Prenočil v smrekovem gozdu.

28. 5. 2015, čet., 24. dan

Več ali manj sem imel dež prvih 60 km. Na srečo je nato zmagalo kralj Sonce! No, še popoldne je občasno deževalo, oblaki niso hoteli priznati poraza. Če bi bil še naprej dež sem seveda mislil iti v kamp, a sem potem pristal ob enem kar velikem jezeru in to za spremembo še ob eni sprehajalni poti, tako da občasno kak sprehajalec pride mimo. Zaenkrat ni panike. Pokrajina je bila danes veliko bolj valovita, tako, da sem naredil 800 višinskih metrov, kar je precej več kot normalnih 300 po res ravnem. Ko si ravno hočem pripraviti kosilo, mi crkne vžigalnik Zippo. Odpove namreč kresilni kamenček. Na srečo sem imel ene promocijske vžigalice s katerimi sem imel pa tudi težave. Kje je deklica z vžigalicami, ko jo potrebuješ?

29. 5. 2015, pet., 25. dan

Dan se je začel optimalno (sonček, malo oblakov) a se je po 40. km začel spet en šmorn. Oblaki so me lovili in z veseljem škropili po meni vsake pol ure. Kljub temu je bil dan veliko boljši kot včerajšnji. Med eno tako nevihto je bila še mala toča. Bila je zelo ukusna. Pristal v enem kampu, kjer sem za spremebo dal prati v pralni stroj skoraj vse cunje. Nekaj sem jih pač moral imeti na sebi, glede na to da kamp ni bil nudl-štrudl. Nato sem jih vrgel še v sušilni aparat, ker v takem vremenu nebi posušil v 100. letih. Večino časa je popoldne tudi v kampu padalo, a ni bilo sile, ker sem že imel postavljen šotor. Kolikor sem videl vremensko napoved bo jutri veliko bolje in topleje, sploh popoldne. Aleluja!

30. 5. 2015, sob., 26. dan

AKCIJA! No, ni bilo ravno akcije, ker je prejšnji večer začelo deževati in to vse do 10 ure zjutraj. Takrat je šele bila akcija. Cilj dneva je bil vsekakor Frederikshavn. Okoli 17:00 sem bil tam za vkrcanje a zvem, da bo trajekt odpeljal šele ob 20:15, tako sem šel še malo po mestu in tudi kupiti karto. Trajekt je do Goteborga potreboval slabe štiri ure, tako da sem bi tam malo pred polnočjo. Takoj sem šel do najbljižjega kampa. Vmes pa me je presenetilo, koliko mladih je bilo zunaj. Kot da bi bilo novo leto. Spat sem šel ob 2:00, zbudil že ob 4:00, a sem zaležal tja do 5:00. Tukaj je sonce že zgodaj pridno. Vzšlo je 4:25 in vsakih 100 km, ki jih naredim višje se pozna za kar nekaj minut.

31. 5. 2015, ned., 27. dan

Dan še kar OK, razen občasnega močnega vetra. Pokrajina je na začetku kot Danska a se začnejo hribčki z razliko, da je tukj več skal okoli in tudi več jezer. Pristal v kampu.

NK 2015 05 31



1. 6. 2015, pon., 28. dan

Celo noč spet deževalo. Na srečo je zjutraj nehalo, tako da sem lahko »normalno« šibal dalje. Seveda je veter ostal. Bil je še nekako znosen oz. celo v oporo. Enkrat bi me pa lahko njegov sunek skoraj vrgel iz ceste. Pristal v kampu tik ob Norveški.
 
NK 2015 06 01

Ni komentarjev :

Objavite komentar