sreda, 5. avgust 2015

NK 78-84

21. 7. 2015, tor., 78. dan

Dan se je začel obetavno in poln elana a je po kakih petih urah vreme postajalo teže in teže. Sem ter tja so me že lovile dežne kaplje. Ker sem imel za seboj že 95 km in želodec je imel tudi že marsikaj povedati sem se v enem malem mestecu ustavil v grajski restavraciji. Malo sicer improvizirajo na zunaj a imajo vseeno kar lep ambient. Cene so seveda grajske. Še dobro da na Poljskem. Hrane dosti in okusna. Najlepše pa je bilo, ko sredi kosila začne liti ot za stavo. Jaz sem lepo v miru pojedel in po pol ure je tudi dež nehal.
Zanimivost dneva: V enem mestecu se ustavim na avtobusni za malico. Kolo sem parkiral za hiško. Že skoraj pojem, ko slišim pozdravljanje v poljščini. Najprej sploh nisem vedel od kod prihaja zvok in komu je namenjen. Le pogledam za hiško in vidim moškega za ograjo, ki mi je rekel da je tudi on kolesar ter mi ponudil kavo. Res da jo ne pijem a včasih je pa le dobro malce spremembe. Na njegovi stavbi sta bili veliki črki JW (Jehovah's Witnesses), zato sem sklepal da gre za kako podjetje. Med pogovorm zvem da kar dobro pozna Slovenijo saj je tukaj kolesaril. No, zvem tudi, da sta on in njegov prijatelj, ki je ravno zraven popravljal kolo Jehovi priči in da je to v bistvu njihov dom oz. cerkev. Zanimivo, dobil sem kavo in na kolesu sta mi zategnila en vijak.
Skampiral sem se v enem listnatem gozdu. Drugače OK, a so me presenetili lastniki, ki so do večera nekaj žagali in premetavali veje. Mene niso nič gnjavili. 

NK 2015 07 21

22. 7. 2015, sre., 79. dan

Dokler ni vročine se še kar lepo pelje. Potem pa uživanje v savni. Ker sem jo na severu ignoriral jo imam tukaj na pretek. Preživel mesto Krakow. Veliko mesto z marsikaj zanimivega a imajo glede kolesarskih stez in pločnikov še dosti za postorit.
Sem se hotel skampirati v enem kampu pa je bil videti prav zanikrn. Lastnik oz. upravitelj pa še prijavi, da ni vročega tuša, ker je bojler šel! Ha, ha ... Če kamp nima vroče vode potem pa res ne vem za kaj bi sploh bil tam. Skampiral sem se kakih 500 metrov stran ob reki, kjer sem se jaz in moje cunje namočile.

23. 7. 2015, čet., 80. dan

Dan začel OK. Po 68 km prišel na Slovaško. Infrastruktura veliko boljša kot na Poljskem. Cene so videti tudi bolj ugodne. Pokrajina kot pri nas. Veliko hribov in vmes polja. Imel sem tudi veliko srečo z vremenom. Pripravljalo se je na veliko nevihto in sem še pravočasno s kolesom zapeljal v avtobusno postajo. Nevihta je bila najhujša na moji poti! Pristal v enem kampu. Še kar, a se morajo še marsikaj naučiti.
Kot zanimivost. Na Poljskem so že ob 5:30 vse male trgovinice odprte, da delavci preden gredo na delo že kupujejo. Delavce potem razvažajo po raznih mestih minibusi tudi 100 km daleč.

NK 2015 07 23

24. 7. 2015, pet., 81. dan

Sem na začetku mislil, da me danes čakajo sami klanci a se na srečo to ni zgodilo. Bilo je kar nekaj ravnine tako da sem kar hitro napredoval. Že bolj proti koncu etape ugotovim, da grem čez mesto Kremnica! To je za zbiratelja kovancev nekaj takega kot Rim za katolike. V Kremnici je rudnik zlata in seveda posledično se je tam razvilo kovanje denarja že od srednjega veka dalje. Nam so kovali tolarje sedaj pa evre. Takoj ko pridem v mesto si privoščim pivo in ko lastnik sliši, da sem s kolesom in kaj sem že prevozil mi ponudi svojo garažo za hranjenje kolesa, ko si bom šel ogledati muzej. V muzeju sem res izpustil par vzdihov nad eksponati.
Po ogledu sem šibal dalje in se skampiral na obrobju nekega mesta ob veliki tovarni. Kar zanimiv pogled iz šotora.

25. 7. 2015, sob., 82. dan

Zanimiv dan. Že zjutraj sem si zadal cilj priti v najbljižji kamp na poti. Izkazalo se je, da je to takoj za mejo na madžarki strani. Samo 130 km je bilo treba narediti. Moram reči, da se je splačalo. Kamp je bil del hotela. Cena je bila 2.000 forintov (6 €). Na voljo sem imel tudi bazen in restavracija je zvečer ponujala za 4 € raznovrstne hrane kolikor si hotel. Saj nisem pretiraval a kljub temu te lačne oči zapeljejo.

26. 7. 2015, ned., 83. dan

Proti jutru je dež ponehal in vse do 14:00 je ostalo oblačno, kar je za kolesarjenje bilo super. Za povrh je pihal še sever, kar je vsekakor olajšalo potovanje na jug. Kljub nedelji je bilo odprtih kar nekaj trgovin, tako da ni bilo težav z nabavo kakšne zadeve. Skampiral sem se na nekem polju, kjer je prej bila pšenica.

NK 2015 07 26

27. 7. 2015, pon., 84. dan

Dan se je začel z veličastnim vzhodom sonca. Na žalost je vsa ceremonija propadla in že par ur zatem je padal dež in to kar nekaj ur.
Se peljem mimo enega bifeja ob Blatnem jezeru in me nekdo pozdravi v Slovenščini! Tam sta bila dva Slovenca na dopustu in me je eden opazil, ker sem imel slovensko kolesarsko majico. Spili smo seveda eno pivo. Kasneje sem ob poti videl tablo za Ljubljano in zraven 300 km. Zdelo se mi je kot da je za ovinkom.
Madžari so zgleda prav obsedeni z postavljanjem tabel za prepoved vožnje s kolesom. S tem nebi bilo nič narobe, če bi seveda poskrbeli za ustrezno alternativo. Več ali manj je vse en šmorn, tako da sem te znake enostavno ignoriral in to kakih 300 km.

Ni komentarjev :

Objavite komentar