sreda, 5. avgust 2015

NK 85-87

28. 7. 2015, tor., 85. dan

9.185 km prvi gumidefekt na poti!
To se mi je vleklo še 2 dni, ker sem povozil steklo, ki se mi je zarilo v plašč. Zaradi tega sem flikal dvakrat, pa še dvakrat zamenjal zračnico.
Zanimiv dogodek. Pred eno trgovino ravno pomalicam, pa do mene pride Romun z veliko torbo v kateri je imel tono kiča. Na vsak način mi je hotel prodati "zlato" uro za 1 €. Ko je odprl škatlo in pokazal tisto veliko kičasto uro se je kar dan naredil! Seveda mi je ni prodal. Kasneje sem pomislil, da pa bi bilo v redu če bi jo kupil. Ura, ki naredi dan. To pa je nekaj!
Po 84 km prišel v Slovenijo na prehodu Hodoš. Tukaj sem dejansko videl kako imamo mi zrihtano glede na ostale države. Pravi El Dorado glede na baltske države (infrastruktura)! V Murski Soboti pojedel Prekmursko gibanico. Njami!

NK 2015 07 28

29. 7. 2015, sre., 86. dan

Dan se je začel z dežjem in še celo dopoldne je padalo. Dobra lastnost tega je bila nižje temperature primernejše za kolesarjenje. Na živce so mi šli kratki klanci vsi po 10 in več stopinj.
Na začetku sem moral še priviti prednji nosilec za torbe, kjer se je vijak čisto odvil. Kasneje pa še ponovno flikanje kolesa.
Pristal v kampu zraven Celja. Sicer nenačrtovano a zame zelo dobrodošlo.

30. 7. 2015, čet., 87. dan

ZADNJI DAN !!!
Kot so napovedovali vreme se je tudi uresničilo. Že ponoči je začelo deževati in ni bilo videti, da bo nehalo. Odločitev je bila lahka. Akcija! Še preden sem začel sem moral rešiti problem z gumo, ki je bila spet prazna. Dal sem jo pod vodo in ni bilo nič videti. Torej je zračnica tako malo pušala. Zamenjal zračnico, ki je potem tudi zdržala do doma. Drugače pa me je pralo do doma pri kakih 13 °C. Dokler si migal je bilo čisto OK. Na nogi sem imel kar sandale, tako da se nisem obremenjeval z mokrimi supergami. Velika svetla točka na tej etapi je bilo vsekakor postanek na Trojanah (krofi).

To je to.
Sedaj pa v realnost, ki se ji reče Slovenija!

Malo statistike:

Čas trajanja: 87 dni
Kilometri: 9.443
Države na poti in njihova valuta: Slovenija (€), Avstrija (€), Češka (češka krona), Poljska (poljski zlot), Nemčija (€), Danska (danska krona), Švedska (švedska krona), Norveška (norveška krona), Finska (€), Estonija (€), Latvija (€), Litva (€), Poljska (poljski zlot), Slovaška (€), Madžarska (forint), Slovenija (€)
Zdravje: nobenih resnih problemov, shujšal za 8 kg, počutje OK
Stroški potovanja: 1.268 € ali 14.5 € / dan
Prenočevanje: 1 x apartma, 26 x uradni kamp, 60 x divji kamp

Prehrana:

S seboj sem imel gorilnik na plin, tako da sem bil neodvisen od restavracij. Prehrana se je tudi spreminjala glede na državo kjer sem bil in seveda želja.
Za zajtrk je ponavadi bil čaj, kruh, maslo, med, sir, kakšen piškot, arašidovo maslo, banana, jajca ... Bolj severno sem velikokrat to zamenjal za polento ali gres. Dobra lastnost tega je bila da sem imel polento kuhano še za malico. Ohlajena polenta je super, razen če ni prehladno seveda. Polenta se meša z vodo 1:4, kar pomeni, da zasede veliko manj prostora v torbah kot kruh!
Za malico 1. in 2. ali celo 3. razno kruhovsko pecivo, jogurti, polenta, hitra prehrana (kebab), pašteta, sadje (banane, pomaranče).
Kosilo je bilo ponavadi šele ko sem končal etapo. Na začetku sem bil bolj na makaronih a sem jih zamenjal za riž. Bil mi je bolj všeč in tudi veliko si ga imel na majhnem prostoru. Pol kilograma sem imel npr. za 4 obroke. Vmes sem občasno dal tudi kakšno hrenovko. V baltskih državah sem si privoščil tudi restavracije in picerije saj so cene postale zelo ugodne. Seveda je bilo treba na vsake toliko časa zamenjati jedilnik. Glede pijače je poleg vode prevladovalo pivo. Na Norveškem mi pa zaradi mraza sploh ni pasalo. Cena v trgovinah je bila tudi luštna 3 € za o.5 l. Občasno je bilo tudi to sprejemljivo.
Večerja je bila dostikrat podobna zajtrku samo brez polente.

Raznih energijskih ploščic skoraj nisem uporabljal. Prav so prišle edinole na kakšnih vzponih, kjer sem rabil več energije ali da sem malo "poflikal" do cilja.

Ni komentarjev :

Objavite komentar