torek, 3. junij 2014

32. dan (2. junij 2014 – ponedeljek)


Pokrajina OK, nekako tako kot v Sloveniji. Vseh 121 kilometrov ki sem ji naredil do Santiaga so bili hribček pri hribčku. Višinskih metrov se je nabralo 1.945, spusta 2.144 m, tako da sem jih na koncu imel že res dovolj. Bil je še mali šok, ko sem videl koliko ljudi gre na odaljenosti 100 kilometrov od Santiga proti njemu. Da se ti prizna Compostela so določili 100 km za pešake, 200 za kolo. Avtobusi in taksisti jih pripeljejo na startno mesto nato pa tri dni hoje in to je to.

Zraven katedrale sem našel urad za izdajanje Compostele (Listina, ki naj bi potrjevala da si res naredil vso pot kot je treba). Čakal sem pol ure in ko ugotovim, da je vrsta dolga 200 metrov me je vse minilo. Šel sem samo po štempelj, kar mi je vzelo minuto.

V prenočišču sem srečal naše sosede (Hrvaška, BiH). Imeli smo konstruktivno debato pozno v noč … Rekli so da so na Compostelo čakali 2 uri !!!


View dan 32_1 02.6.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 32' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar