sreda, 11. junij 2014

40. dan (10. junij 2014 – torek)


Dan se je začel OK, a se je po 8 km skoraj sprevrglo v moro. Ravno po klancu navzdol se mi je cel zadnji prtljažnik skoraj odtrgal! Zgledalo je tako kot kolaps tehnike. Na srečo je šel samo en vijak, ki pa sem ga za silo nadomestil z vezico. Čez 10 kilometrov slučajno peljem mimo majhne industrijske cone, kjer mi podjetje, ki se ukvarja z izdelavo in popravilom kmetijske mehanizacije velikodušno zamenja izgubljeni vijak in matico, tako, da sem s tem do doma najbrž brez skrbi.


Po 100 km prispel v mesto San Vincente. Zgleda kar luštno mesto. Prenočišče me je pa razočaralo. Pa ne zaradi tega ker bi bilo tako v malori, ampak ker je bilo v družinski lasti. In ker je bilo družinsko je bilo vse pomešano. Naprimer kuhinja je ponujala vse, a si lahko uporabljal samo mikrovalovko! Polno enih omejitev. Vse je nekaj na pol … dokler nekje ne vidiš kakšnega opozorilnega lista.

Danes sem spet naredil 1.200 višincev in ko sem gledal v prenočišču relief Španije, mi je hitro bilo jasno, da sem na to obsojen vse do Francije! Še par dni torej.

Vse skupaj 3.819 km
 

ttehov - View my 'dan 40' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar