torek, 17. junij 2014

44. dan (14. junij 2014 – sobota)


Iz San Sebastiana sem naredil 30 km do Francije. Zanimivo je da je najprej bila ena tabla za Francijo spodaj so pa še napisali 1 km. Če kak kilometer dajo še enkrat isto tablo in to je to. Vreme je bilo še kar, pokrajina pa je tudi postala bolj položna. Takoj ko sem prišel v Dax grem seveda na železniško in takoj dobim karto za Paris. Vlak TGV sicer kar OK a jim šepajo informacije potnikom. Slab zvok, šum, eno hitro žlubodranje. Malo pred polnočjo sem prišel v na cilj na in to na železniško postajo Montparnasse. Od osebja so samo še čistilci in varnostniki. Torej si ne morem kaj pomagati. Mislim da ob 1:00 nas še vse ven vržejo, ker zaprejo celotno postajo. Ponovno odprejo pa 4:30, do takrat se pa znajdi. Šel sem malo po mestu. Bližina postaje seveda. Tukaj sem plačal svoje najdražje pivo. Za pol litra Carlsberga samo 8.5 €!

Ta dan naredil 124 km

ttehov74 - View my 'dan 44' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar