torek, 17. junij 2014

45. dan (15. junij 2014 – nedelja)


Sčasoma ugotovim, da na postaji ni nobenih tujh linij. En tip pa mi seveda razloži, da je ta postaja samo za interne vožnje v Franciji, za mednarodne povezave moram pa iti na postajo Gare de l᾽Est na katero pa najbolj enostavno prideš z metrojem. Ta manever sem storil in moram reči, da so mi razne stopnice do metroja požrle ogromno živcev. Končno pridem na omenjeno postajo, ki je bila kakih 10 minut vožnje stran. No takrat se je pa zadeva šele začela zapletati. Ta dan so seveda stavkali prodajalci kart in še kdo. Na vsak vlak na katerega sem hotel ni bil ustrezen za kolesa. Ni bilo prostora namreč, tako da sem ga dobil šele ob 19:48. Vlak se je potem vozil 11 ur do Minhna. Torej nočna zadeva, kar mi je čisto pasalo.

Postaja Gare de l᾽Est mi je postala kar všeč. Po njej letajo razne ptice in je prav zanimivo poslušati odmeve njihovih glasov. Tam imajo tudi klavir (imajo ga tudi na postaji Montparnasse), kjer lahko vsak kaj zaigra. Med tem ko ljudje čakajo marsikdo pokaže svoje znanje. Včasih se je naredila kar vrsta kdo bo igral in moram reči da so nekateri res znali. Za vizuelno varnost skrbi patrulja policistov, ki hodi gor in dol in kar me je presenetilo tudi patrulja treh vojakov Tujske legije z avtomati v roki seveda. Seveda je bila to bolj kot ne zastraševalna tehnika za razne zmikavte a vseeno.

Na železniških postajah bi lahko naredil kar nekja zanimivih slik, a je prepovedano slikanje, tako da nisem hotel še tukaj izzivati usode.

ttehov74 - View my 'dan 45' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar