torek, 17. junij 2014

46. dan (16. junij 2014 – ponedeljek)


Prišel v Minhen. Ker ta dan ni bilo nobenega vlaka na voljo z možnostjo kolesa, sem šel do Villacha (Beljak) s tem, da sem moral v Salzburgu prestopiti. V Beljaku sem dobil ustrezen vlak za Ljubljano za 18:53. V Ljublajno prišel malo pred 21:00. Do doma (15 km) sem se moral še zapeljati, kar je bilo zelo v redu za noge, ki so se že najbrž spraševale, kaj je narobe. Slovenske železnice so me še kar pozitivno presenetile. Le ni vse tako v malori, kot sem si mislil, pa se nisem peljal z najnovejšim vlakom.

Vse skupaj torej 46 dni in 4.272 km.
Te odisejade je zdaj konec in kdaj drugič kje drugje dalje ...

Hvala vsem za branje vsega tega! 

Jeseni bi bila še predstavitev vsega tega in seveda kaj iz ozadja. 
Točen datum in kraj bosta seveda objavljena na tem blogu.


ttehov74 - View my 'dan 46' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar