petek, 15. maj 2015

NK 10,11



14. 5. 2015, čet., 10. dan

Spustil sem se iz 400 m nadmorske na 70 m in pri tem je v glavnem ostalo. Sem pa tja sem se moral dvigniti na vrtoglavih 150 m in to je to. Tukaj je Poljska res ravna kot miza. Kamor pogledaš sama polja. Dopoldne me je še pralo. Za začetek samo malo blagoslova, nato pa ni bilo več tako luštno, a bi še šlo če nebi bilo kamionov, ki so mi s svojim pišem vrgli še dodatno porcijo dežnih kapelj. Včasih se sprašujem ali se Poljaki vozijo okoli res samo s kamioni.
Prespal v hotelu 1.000 zvezdic. Kar v redu prostor po mojih zahtevnih željah. Ker je bil še lep dan sem se lotil serviseranja kolesa, saj je ravno danes naredil 1.000 km! Treba mi je bilo samo sčistiti in na novo naoljiti verigo. Malo sem ga pa še prebrisal. Včasih šele s čiščenjem vidiš kaj je lahko še narobe.

15. 5. 2015, pet., 11. dan

Prijeten dan. Ne preveč vroč saj sem večino časa moral nositi še jakno zaradi severnega mrzlega vetra.
Sprememba plana! Ne grem proti mestu Gdansk, ampak malo bolj zahodno. Še zmerom bom prišel na poljsko Baltsko morje. Prihranil si bom kake dva dni + mučenje po mestu Gdansk. Danes sem prišel do mesta Poznan in se mi je spet odvrtelo ena in ista scena. Mesto je veliko, bila je ravno prometna konica. Mesto je sicer videti dosti OK, ima dosti kolesarskih in zelenih površin, tramvaje, a je zadeva res nagužvana. Kolikor sem videl iz plakata, bodo lestos še organizirali veslanje na jezeru. Glavnoma imajo že vse pripravjeno. Našel kamp. Štiri zvezdice, a se ne more meriti s tistim iz Avstrije. Zraven restavracije se je vnel še en koš. Bilo je kar zanimivo opazovat. Najprej sem mislil, da gre za kako pirotehnično zadevo, a sta dva zaposlena hitro skakala okoli in pogasila.
Naredil 123 km, od tega višinskih samo 246 m. Parkrat se mi je že zdelo da sem padel v depresijo. Pa ne v občutju ampak v metrih, ki so nekje kazali okoli 40 m nad morjem.

NK 2015 05 15

Ni komentarjev :

Objavite komentar