četrtek, 21. maj 2015

NK 16,17



20. 5. 2015, sre., 16. dan

Dan je minil v redu. Edino določene cunje, ki sem jih včeraj pral se žal še niso posušile, a sem imel rezervo. Uspelo mi je priti s trajektom na otok Rugen, kjer je moja zanimiva točka. To je mestece Prora. Jutri več o tem.

21. 5. 2015, čet., 17. dan

Zjutraj okoli 9:00 prišel v Proro. Predstavljal sem si da je ta kompleks stavb, ki so ga zgradili v času nacizma za 20.000 ljudi bolj prazen in da še vedno sameva. Nikakor. Očitno se je našel zasebni vlagatelj, ki sedaj pospešeno prenavlja objekte. V nekaterih so že hostel, muzej, bife … Plaža je super (bolje bi bili majhni kamenčki a je za hodit fini pesek prav OK). Voda je bila mrzla in bi moral gaziti prav daleč. Preveč mukotrpno za mene. Tako sem si zmočil samo noge. Po krajši relaksaciji sem se odpravil proti celini in prespal v kampu blizu mostu. Ko sem prišel v kamp sta ravno odhala tudi dva mlada kolesarja iz Berlina (hotela sta na vlak), a sta dokaj hitro prišla nazaj, ker nemški strojevodje stavkajo. Jutri baje da ne.

NK 2015 05 21

1 komentar :

  1. Sem gledal enkrat en dokumentarec o teh bajtah - svašta so sezidal... :).
    Uživaj!
    LP Robi R

    OdgovoriIzbriši