nedelja, 10. maj 2015

NK 5-6



9. 5. 2015, sobota, 5. dan

Sem že mislil, da danes ne bo nič posebnega in da bom moral prenoćiti kje pod zvezdami. Kakšna zmota! Najprej je bilo vreme takšno, da še samo ni vedelo za kaj bi se odločilo. Dopolne sicer ni deževalo, a sem popoldne dobil za malo časa nekaj dežja. Že ko sem prišel do Donave bi lahko šel samo ob njeni obali in bi veliko prej prišel do današnjega cilja. Res pa je da bi potem najbrž naletel na močnejši dež, ki je bil malo pred menoj. No, jaz sem se pa spet klanjal klancem, a sem po kakih 50. kilometrih rekel, da je dosti (Čakal me je namreč še en lušten hrib, kjer bi moral premagati 350 m višinske) in se končno spustil do Donave, kjer sem pot nadaljeval naprej kot v pravljici. Moral sem pa najprej na drugo stran reke in to seveda s trajektom. Zraven seveda ni nobenega mostu na mojem koncu pa nobene kolesarske steze. Cesta ima pa prepoved vožnje s kolesom. Trajekt je stal 2.3 € in cca. 10 minut vožnje. V naslednjih dneh bi lahko šel naprej proti Dunaju a bi preveč skrenil iz moje poti, tako da sem zavil proti severu in pristal v kmečkem kampu. Najprej sem bil malo skeptičen, a ko sem bolje videl kako imajo urejeno sem bil čisto zadovoljen. Slogan kampa bi lahko bil Še ceneje, še bolj luštno! Kamp je po 9 €, pivo 1 €.

10. 5. 2015, nedelja, 6. dan

Auf Wiedersehen Österreich
Po svoje sodni dan. Dan bi sicer bil čisto fantastičen če nebi kontra pihalo. Danes prišel na Češko. Tukaj sem imel tudi biser neumnosti iz strani navigacije, saj me je poslala po poti, ki je namenjena prej pohodnikom oz. gorskim kolesarjem pa še to za spust! Zanimivo je opazovati ljudi v kaki restavraciji. Marsikaj razumem, saj je veliko besed naših ali podobnih. Problem je pa kaj povedati. Se navajam na češke krone.

NK 2015 05 10

Ni komentarjev :

Objavite komentar