nedelja, 4. maj 2014

1. dan (2. maj 2014 – petek)


Nebesa in pekel. Pred odhodom nisem skoraj nič spal, kljub temu zjutraj OK. Start ob 8:00. Najbližji se poslovijo od mene. Prvi kilometri so bili najtežji. Grem proti Dobrovi kjer se ustavim še pri domačem župniku Alojziju Golobu, ki se mu tukaj zahvaljujem za vso podporo. Pot me je vodila na Barje, kjer sem dal skozi barjanski del Jakobove poti. Nato po stari regionalki do Postojne, kjer se mi je pa malo zalomilo. V Postojni nikakor nisem dobil znaka kam naj bi šla kolesarska pot. GPS poti kolesarske verzije nisem imel, tako da sem se zanašal na pešpot, ki pa ni ravno za kolo, sploh pa ne za tako obloženega. Markacije pa so bile tudi včasih malo zavajajoče (vodile so do neke točke, a ne več dalje). Očitno bi moral prej malo bolj na računalniku naštudirati. Res pa je, da na računalniku ne zgleda tako hudo. Ker sem bolj trmast, sem naredil marsikateri kilometer več, vendar sem bil zato nagrajen s kakšnim čudovitim razgledom oz. motivom. Ta dan sem pristal ob 18:00 za Razdrtim. Idila zraven ceste.

Vreme: Čez dan solidnih 20 stopinj. Pri Logatcu me je začelo malo prati, tako da sem sprobal svojo super palerino. Zvečer je bil dež že bolj konkreten, a sem bil že pod streho.
Ta dan naredil 93 km.


Še malo slik
ttehov - View my 'dan 1' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar