sobota, 10. maj 2014

7. dan (8. maj 2014 – četrtek)


Poslovil se od indijske družine. V tem mestu je dugače kar mala komuna indijcev. Ta dan je bil kar zanimiv. Šibam čez dva večja mesta. Tukaj mislim predvem Parmo. Prav ne moreš verjeti koliko črncev vidiš tam. Med vožnjo ravno po enem klancu dol (bil je nadvoz, drugače seveda ni klancev) mi je odzadaj nekaj zaropotalo, pa seveda nisem šel preverjat. Kasneje sem ugotovil, da mi je odpadla varnostna in seveda tudi slovenska zastavica (po 675 km). Najprej sem bil malo potrt a sem si mislil, kolo odmetava dele, ki jih ne rabi. Vem da bi bilo fino, če bi jo še imel a kaj hočeš.

Dobil naslednji štempelj. Duhovnik mi je priporočil prenočišče za Pilgerje (kdor roma v Santiago), vendar je bilo v napačni smeri. Sučajno sem daleč naprej le dobil kontakt in ključe prenočišča Sv. Petra za Pilgerje. Imel sem točen naslov pa ga je bilo kar težko najti, saj me je navigacija dala 200 m daleč pa že pošteno se je nočilo. V prenočišču pa glej ga … trije Slovenci, ki romajo v Lurd, seveda peš. To pomeni okoli 32 km na dan. Svet je res majhen.

Ta dan naredil 134 km.
Zemljevid ima več stopenj poti. Kliknite na povezavo pod zemljevidom, ki je v več delih.


View dan 07_1 8.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 7' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar