sobota, 17. maj 2014

15. dan (16. maj 2014 – petek)


Na začetku je še pihalo, a se je čez dan kar nekako umirilo. Kot sem predvidel od Arlesa dalje je že vse bolj označeno in tudi pet romarjev sem srečal na poti. Pot je bila OK, razen nekje je bila makedam cesta iz preveč grobega kamna. Opozorjen sem bil da se v bližini Montpellierja gradi cela zadeva glede infrastrukture (nova železniška postaja, ceste …), ampak kje? No seveda sem to potem videl v živo, ko je bila določena cesta pač zaprta. Greš pač okoli. Za pešake je to kar frustirajoče. Ko le pridem v Montpellier sem najprej malo zijal kot en teliček. Gradi se na polno. Novi bloki, nova avenija. Super tramvaj šiba gor in dol. To je bil novi del mesta. Prebijem se seveda v starega, kjer tudi vozi tramvaj a ima mesto dušo. V centru starega mesta najdem prenočišče za Peregrinote. Prenočišče je v ogromni meščanski palači. Počutiš se kot kakšen plemič, a kljub temu spiš na pogradu! Spal sem bolj slabo ker je bilo tako mehko, da sem najbrž imel obliko črke U, pa sredi noči so se še letvice od spodaj nekaj sesuvale. Ker sem bil na vrhu je to lahko zelo neprijetno. Plačilo je prostovoljno.
Mi smo kralj Francije.

Naredil 109 km.


View dan 15_1 16.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 15' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar