petek, 23. maj 2014

21. dan (22. maj 2014 – četrtek)


Pogled iz okna zjutraj ni bil ravno obetaven (turobno in megleno). A me je nekdo hitro potolažil, da je to dober znak saj bo že čez kaki 2 uri vse sonce razkadilo. Imel je prav! Že po kakih dveh kilometrih sem se dvignil na vrtoglavih 250 n. m. (za celih 50 m). Občutek je bil tak, kot da bi bil pri nas vsaj na 1.000 n. m. Morje megle spodaj, v daljavi pa Pireneji. Pot je bila na začetku prav navdušujoča. Lep sončen dan brez vetra, lepa pokrajina z ogomno hribčki. No tile hribčki so mi potem z vsakim kilometrom postajali čedalje manj simpatični. Po 120 km ob zaključku današnje poti zgovorno pove števec.
Vzponi: 1.685 m, spusti: 1.690 m
In to se je vse dogajalo v razponu 150 – 300 n. m.

Prespal sem na neki opuščeni kmetijski parceli na robu mesta Pau. Idila moram reči. Pri večerji me je prišel pogledat tudi jež. Ponoči pa je v bližini lajal srnjak. V francoščini seveda.

Kolo ima že nadaljnih 1.000 km in opazil sem, da veriga na določenih zobnikih ne teče gladko. Zobnike sem za silo očistil in naoljil. Upam, da bo to OK, saj je jutri na sporedu že prelaz Somport. Bom videl kako bo šlo.


View dan 21_1 22.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 21' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar