sobota, 10. maj 2014

8. dan (9. maj 2014 – petek)

Vstal ob 7:30 (že pozno). Med spanjem sem imel čepke v ušesih. Spalnice so bile namreč čisto pri cesti s kar prometa. Postelje pa so bile tako nafedrane, da si moral prav paziti, da te ni vrglo dol. Spal v redu, samo svojo preverjeno blazino za pod glavo sem uporabil, ker je bila tam previsoka. Slovencev že zdavnaj ni bilo več. Domnevam, da začnejo hoditi vsaj ob 6:00. Kasneje sem jih celo srečal. Moram reči, da je občutek, ko si v taki hiši, čisto nekaj posebnega.

Ko že pozno popoldne prečkam mesto Pavia se pot nadaljuje čez nek naravni rezervat. Krasna zadeva, edinole potke so res ozke. Za sabo sem imel že 98 km in sem že intenzivno razmišljal kje bi spal, se mi nenadoma pokaže krasna obala par metrov niže. Takoj je sledil kamp, kopanje v reki, hrana, fotografiranje … Kolikor sem videl ta del reke uporablja kar dosti ljudi za veslanje raznih čolnov. Imaš pa vmes tudi kak gliser.

Med kolesarjenjem sem že večkrat gledal, kako izgledajo italijanska pokopališča. Moram reči da so kar impozantna. Najprej sem obiskal eno malo vaško. Na sredi polno malih grobov, par jih sicer iztopa a nič tako posebnega. Kar je za mene zanimivo je, da so ob zidovih oz. namesto zidov družinske grobnice velike kot kake večje kapelice. Ena mi je delovala kot da bi gledal v izložbo za kak butik visoke mode. Ko pogledaš pa pokopališče malega mesta se pa zadeva še drastično poveča.

Krasen zaključek dneva s krasnim vremenom.

Naredil 98 km.


View dan 08_1 9.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 8' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar