torek, 13. maj 2014

12. dan (13. maj 2014 – torek)


Nadmorska v kampu (1.350) se je kar poznala. Ledeni srž sem imel na šotoru in kolesu. Termometer mi je kazal 1 stopinj. Za spust sem se pripravil čisto zimsko a me je kljub temu zeblo v prste. O trasi sem se pa zelo zmotil. Mislil sem, da se bom spustil na kake 400 n. m. in to je to. NAPAKA!!!

Cel dan sem se spušča in spet dvigal vse do Gapa (737 n. m.) Za povr me je pa še hladen veter napadal v sunkih, da me je kar prestavljalo po cestišču (še komaj obladljivo). Iz gora me je lovila cela fronta oblakov in parkarat sem dobil tudi lepe kaplje. Saj pravim cela norišnica in test volje. Prišel v Gap- Naredil 99 km. Dobil štempelj zraven katedrale kjer imajo urad in prespal v Hostlu. Še kar OK.


View dan 12_1 13.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 12' set on Flickriver

1 komentar :