nedelja, 18. maj 2014

16. dan (17. maj 2014 – sobota)


Zjutraj sem šel malo po mestu. Res moraš naresti ene dva kroga, da si malo bolj domač. Nato pa se zapeljal do Sredozemskega morja. Kot zanimivost naj povem, da je od mesta do morja speljana kolesarska steza in to glavnoma ob reki (20 km). Nekaj takega bi morala imeti Ljubljana. Saj ima PST (Pot spomina in tovarištva), bi kdo rekel. Ja a nima morja, oz. malo dlje. Ko gledaš vso to obalo je res velika zadeva. Skoraj ves pas ob obali so tam že pozidali. Ljudi je bilo že kar nekaj, a ko je glavna sezona mora biti vse polno. Morje je bilo čisto a zelo mrzlo, tako da sem bolj na hitro not-ven. Na začetku sem celo mislil, da bi ostal tam v kampu (samo tega sem našel), a je ravo receptorka skočila za 2 uri na siesto. Zgleda, da imajo urnik nekaj takega, kot večina trgovin. Sem pa kar sklenil, da ne bo nobenega lenarjenja in spet na Jakobovo pot. Kot sem že opazil je pešpot v veliki meri neuporabna za kolo, zato jo jemljem le kot vodilo za smer. Jaz ji pa ostajam blizu kolikor je to le mogoče.


Zanimivost dneva. Ko se odpravljam iz prenočišča za Pelegrinote, začne vaditi cerkevni pevski zbor v pritličju (Nadstropje višje so prenočišča, še višje pa živi oskrbnica tega hostla). Lepo petje moram reči. V slovo mi poje kar cel zbor, sem pomislil.

Ta dan naredil skupaj 67 km (od tega seveda odpade 40 km za morje)


View dan 16_1 17.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 16' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar