ponedeljek, 26. maj 2014

23. dan (24. maj 2014 – sobota)


Zjutraj napad na prelaz Somport. Trideset kilometrov ni bilo nič posebnega, zadnjih osem pa je bilo že bolj luštnih. Proti vrhu je še malo deževalo in v roko sem ujel celo nekaj podobnega snegu. Višina 1640 n. m. (to piše na tabli). Za spust sem se pripravil še bolj zimsko, kar je bila pametna odločitev (dolge rokavice, podkapa, zimske dolge kolesarske hlače sem že imel …). Prišel sem do mesteca Jaca. Luštno mestece, vendar sem videl zelo malo ljudi. Sem ter tja kakšen lokalc, turisti in to je to. Prenočišče našel hitro. Malce drugačno kot prejšna a čisto OK. Proti večeru šel malo naokoli. Ljudi že več in tudi trgovine so se odprle. Ker se je bilo treba čim bolj vključiti je sledila tudi španska maša in v nekem lokalu delno ogled španske nanizanke z naslovom Liga prvakov. Zgodba v tem delu, mislim da je bil zadnji v tej sezoni govori o rivalstvu med dvema družinama Real Madrid in Club Atletico Madrid. Moram pa reči da je bilo vzdušje SUPER!!!
                                                                                                                                        
Naredil 69 km (skupaj 2.249 km).



View dan 23_1 24.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 23' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar