torek, 13. maj 2014

10. dan (11. maj 2014 – nedelja)


Na tej trasi nič posebnega, dokler se nisem približal Torinu na kakih 7 km. Začel se je zeleni park (tako kot Tivoli v Lj. – samo tukaj je bil kot en pas ob reki. Zelo dobra zadeva. Ker je bila nedelja dopoldne je bilo veliko ljudi za sreačat. S kolesom sem se počasi zapeljal skozi mesto. To pa kar traja, saj je mesto res veliko. Ko že počasi zapuščam mesto se na eni strani spet odpre park, ampak tokrat kot velika zaplata. Spet ogromno ljudi, ki imajo piknike, nabijajo musko … Dan sicer ni bil najbolj posrečen, ker je začelo zelo pihati. Pri večjih sunkih je vse letelo po zraku. Mene je tudi kar premetavalo. Za sabo sem imel že 81 km, ko slučajno naletim na kamp. Res, da je bila ura šele 14:30, a sem sklenil, da malo pogledam kolo in se jutri spočit odpravim na prelaz Montgenevre z višino cca. 1800 metrov. Naskok na Francijo! Upam, da se veter umiri.

V kampu poleg mene parkira nizozemski par s prikolico. S seboj sta imela isti znamki koles kot jaz. Na to sta onedva opozorila. Glede na to da sta iz Nizozemske seveda to ni nič čudnega. Gospa mi je dala štiri ščipalke za perilo, ki so prišle zelo prav. Svoje sem namreč pozabil pri indijcih.

Kolo sem spucal skoraj do bleska 1.000 karatnega diamanta. Ponovno naoljil verigo, eno od zajl je bilo treba malo lepše napeljati.

Vse skupaj imam že 1.010 km, tako da je bil res že čas za pregled kolesa.


View dan 10_1 11.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 10' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar