torek, 6. maj 2014

4. dan (5. maj 2014 – ponedeljek)

Vstal ob 6:00. AKCIJA. Plan je bil, da dosežem kamp na jugu Benetk, kar mi je tudi uspelo po 137 km. Pot proti Benetkam je res bila pot volje. Kot sem bentil nad slovenskimi klanci mi je tukaj po kakih 100 km začela že malce presedati ravnina. Pa tudi ogromno čisto ravnih cest. Za naše razmere res neverjetno. Ta del Italije me je tudi pozitivno presenetil. Ogrooomna polja. Vse obdelano. Zelo malo ali skoraj nič smeti ob cestah. Veliko cest ima zraven še kolesarsko stezo. Veliko je čisto novih. Ob cesti tudi luštne hišice. Prej v stilu podeželskih vil. Nekateri imajo dovoz celo z drevoredom. Rondoji so ponavadi tudi veliki. Nekateri imajo v sredini polje, drugje pa kaka industrijska scena. Industrijska cona Benetk je bila tudi prvovrstno doživetje. Vse se nekaj dogaja. Vidiš pa tudi ogromne objekte, ki propadajo.

Ko sem končal je zadnja plat kar ploskala od veselja (konec trpinčenja – no ni še panike). V kampu se šele pripravljajo na sezono. Moram reči, da so zelo ustrežljivi in tudi če nimajo pojma o angleščini se da v glavnem vse zmenit. Glavni mi je celo posodil adapter (ECC adapter – moram nabavit, baje imajo to vsi evropski kampi) za elektriko, tako da jo imam v šotoru. Drugače pa plaža prazna, samo delavci vrtajo luknje za marele. Bilo je vetrovno in malo mrzlo, tako da se nisem vrgel v morje ampak pod vroč tuš. ZAKON!!!

 Pot v dveh delih

View dan 04_1 in a larger map

ttehov - View my 'dan 4' set on Flickriver

1 komentar :