sobota, 17. maj 2014

14. dan (15. maj 2014 – četrtek)


Pričel s spustom. Po parih kilometrih se začne kolesarska steza »IDEAL« in to vse do konca Apta. Če nimaš v načrtu kakega nakupa, je to idelana zadeva da se izogneš prometu. Tokrat je bilo drevoredov ogromno. Več 10 km. Po moje so jih nasadili ravno zaradi vetra, da ga malo umirjajo. Veter predstavlja kar resno težavo pri kolesarjenju. Edinole v primeru, ko sem bil nekako 12 km od Arlesa, sem ga dobil v hrbet. Tokrat sem se šel dobesedno jadranje. Če so bili res močni sunki sem vozil tudi 27 km/h.

Prišel v Arles. Čudovito zgodovinsko mesto za katerega bi rabil kak teden, da bi šel skozi zanimive stvari. Ko se ravno zapeljem na osrednji trg pred čudoviti portal cerkve, kjer je bilo polno turistov, se z enim zapletem v pogovor in me potem prosi, če se lahko za njega ene dvakrat zapeljem mimo portala, da bi me slikal, ker si res želi en tak motiv, pa da ni nobenega kolesarja tam. Sem rekel OK in naredil dva kroga.

V centru našel prenočišče za Peregrinote. Zanimivo.
Naredil 101 km.        


View dan 14_1 15.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 14' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar