torek, 6. maj 2014

3. dan (4. maj 2014 – nedelja)

Do nekako 15:00 sem se zaležaval: internet, bazen … Zanimivo je da na začetku sezone pa že kar nekaj ljudi je bilo, niso imeli ravno poštimane stvari. Na bazenu odstopljene ploščice, na WC pa ne papirja in tudi mila ne. Tukaj morje nima nobene globine, tako da če bi se hotel namočiti bi moral broditi par 100 metrov. Takrat pa me je pičilo, kaj jaz delam tukaj? Cunje so se posušile zato AKCIJA. Odkolesaril ob 15:30 in ta dan naredil 57 km. Moram reči, da sem imel krasen občutek. Že se je zvečerilo in sem že pogledoval za prenočišče, ko grem čez mestece Latisana (UD). Cerkev je bila odprta, tako da sem dobil drugi štempelj na poti. Duhovnik je bil zelo ustrežljiv (vroča kava, piškoti). Slovenščino je znal bolje kot jaz italijanščino. Odkolesarim dalje in po kakih dveh kilometrih (ura je bila že 21:30) zalegnem za neko cesto. Zanimiva lokacija. Lepa drevesa, podrastje same gozdne jagode (samo malo čuden okus), zraven polja. Lahko noč.


View dan 03_1 in a larger map

Še par slikc
ttehov - View my 'dan 3' set on Flickriver

1 komentar :