nedelja, 4. maj 2014

2. dan (3. maj 2014 – sobota)


Vstal ob 6:00. Slovenija je bila spet muka. Do Cola sem uporabil svojo verzijo Jakobove poti. Dosegel Italijo in Trst. Trst je iz vidika prometa res groza. Kamorkoli hočeš, imaš zaprto cesto (enosmerna). Našel cerkev sv. Jakoba. Bila je zaprta in tudi štampiljke nisem dobil. Ni panike, se bom pa kje drugje zacahnal. Glede tega bi se moral prej pozanimati, a je zmanjkalo časa (pa tudi pomislil nisem …). Velik plus za Trst je vsekakor več kilometrov dolga plaža in zraven lepo tlakovana sprehajalna pot proti gradu Rio Mare (ups, mislim Miramare). Ta dan sem pristal v kampu Punta spin. Vroči tuš (prvo znamenje civilizacije). Nobene gneče, cene že kar dobre.

Vreme: OK. V Sloveniji okvirno 17 stopinj. Uporabiti sem moral kar zimske kolesarske hlače, ker je občasno še pihalo.V Trstu pa je temperatura narasla na 23 stopinj, nekako na meji dobrega počutja s temi hlačami. Zvečer je spet deževalo, a ne preveč.
Ta dan naredil 111 km

Zdravje je zaenkrat OK, kolo tudi. Malce sicer škripa, a na to kaj sem delal z njim dva dni je OK. Lahko, da bom tukaj ostal še kak dan, da se mi obleke posušijo.

Še par slik (V prihodnje malo manj, ker vzame preveč časa)
ttehov - View my 'dan 2' set on Flickriver

1 komentar :

  1. Hola. :)
    Te spremljam. Kako pa pisanje posebnega dnevnika? :)
    Lp, P

    OdgovoriIzbriši