ponedeljek, 26. maj 2014

22. dan (23. maj 2014 – petek)


Zjutraj sem imel 15 kilometrov v redu vreme, nato pa je začelo padati. Kljub temu da sem imel palerino … me je dež in hlad začel počasi pobirati moči. Ustavil sem se v mestu Oloron, kjer pa prenočišče začne delovati šele ob 14.00 dalje (ura je bila 11.30). Seveda nisem mislil 2 uri in pol zmrzovati zato sem šel lepo naprej do zadnje postojanke (cerkvene) pred prelazom Somport, to je mestece Sarrance. Prenočišče je v samostanu. Kar luštna zadeva. Zanimivo, da je streha iz kamna. Lepo izgleda. Prvo seveda vroč tuš, pranje najnujnešega, hrana …
Vreme je tukaj res aprilsko. Vsako uro se menja dež in sonce. Ko si enkrat noter lepo na suhem in poštiman je to prav zanimivo.

Naredil 59 km.


View dan 22_1 23.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 22' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar