torek, 13. maj 2014

11. dan (12. maj 2014 – ponedeljek)

Start iz kampa ob 8:00, ko se tudi odpre (kamp je 350 n. m.).  V teh kampih si ponavadi tako zagrajen, kot v Jurskem parku. Do Suse sem imel 40 km, potem se je začel klanec. Ura ja bila 12:30. V glavnem ni bil tako grozen a se je vlekel, imel pa je tudi 8 stopinjske naklone. No ta klanec je trajal še 40 km seveda s prekinitvami. Prišel po vseh mukah na vrh prelaza Montgenevre (navigacija pokaže 1.851 n. m.). Ubčutek sem imel najbrž tak kot alpinisti, ki pridejo npr. na K2. Še to, spodaj je bilo 30 stopinj, zgoraj pa 7 in povrh so me še male snežinke pozdravile, kot se za tak prelaz spodobi. Kot sem videl se je par ljudi na parih zaplatah sankalo, ampak jaz moram naprej. Ura je bila že tudi grozna.

Sledil je spust, ki bi bil popoln, če nebi bilo mraz. Spustil sem se že na 1.350 n. m. in dobim en krasen zanikrn kamp. Vse je bilo v razsulu, a so imeli vročo vodo (opazil sem celo pralni in sušilni stroj, ki ga drugi kampi doslej niso imeli). Kamp je bil zraven neke vasice. Zanimivo je da je zvon iz cerkve vsakič, ko je odzvonil, čez kake 3 sekunde ponovil koliko je ura.

Kot zanimivost dneva. V Ouluxu (1.230 n. m.) sem srečal sotrpina. Model je namenjen v Valencio na srečanje kolesarjev. Smolo je imel, ker mu prestave niso delale. Imel je enega starega dirkalca, a nima veze. Čudež je, da je sploh do tja prišel. Se posloviva, jaz skočim še na bankomat, ki mi radodarno zmeče evre ven in spet v klanec. Po kakih 10 km se pa ta model pripelje mimo v enem kamiončku. Kolo ima pa seveda na kasonu. Par metrov naprej kamion ustavi, model skoči ven in me vpraša, če se grem peljat? Seveda sem rekel, da ne! Če bi to storil si nebi odpustil …

Naredil 91 km.
Baterija na števcu mi je začela jambrati, da je slaba. Za tak primer sem se že pripravil, saj proizvajalec priporoča menjavo baterije enkrat na leto. S to baterijo sem naredil 4.000 km.


View dan 11_1 12.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 11' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar