petek, 23. maj 2014

19. dan (20. maj 2014 – torek)


Celo noč in še naslednji dan je zelo pihalo. Najprej sploh nisem mislil iti na pot, a sem se premislil. Par kilometrov je bilo ekstremno težkih. Veter se je včasih tako zaletel vame, da sem moral ustaviti, počakati da najhuje mine in spet dalje. Na srečo sem šel v glavnem proti zahodu, tako, da mi je pihalo v hrbet. Glavni cilj danes je bilo mesto Toulouse. Veliko mesto z bogato zgodovino. Navdušila me je zelena rekreativna cona ob kanalu. Po njem se vozijo tudi ladje in seveda razni veslači. Naredili so celo tako, da je nekje le par metrov speljan podvoz za avtomobile. Voda je šla čez kot po mostu. Prenočil sem kakih 5 km dalje v avtokampu.

Naredil 91 km (vse skupaj 1902 km)


View dan 19_1 20.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 19' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar