sobota, 10. maj 2014

9. dan (10. maj 2014 – sobota)

Vstal seveda zgodaj. Ko spiš pod milim nebom seveda nimaš problemov s tem. Start ob 7:00. Trasa kot taka nič posebnega, razen da so se kakih 80 km od Torina začela pojavljati velika riževa polja in doooolge ravne ceste. Presenečenje dneva je bilo v mestu Tremel, kjer me je v centru ustavil starejši gospod (na kolesu Poni – za po mestu). Vprašal me je če sem Pilger in nato če hočem štampiljko. Šla sva kakih 200 m v sosednjo ulico, kjer je imel pravi Pilger klub. Poleg štampiljke sem dobil še ene prospekte in malo luštno brožko. Ker sem odklonil vodo, ki sem jo že dosti imel s seboj sem dobil kozarec dobrega belega vina. Problem vsega tega reklamnega materiala je, da se ti začne preveč nabirati, kar je na kolesu problem, kaj šele, če si peš.

Med potovanjem so mi v največjo moralno (malo tudi navigacijsko) oporo rumene puščice. Določene odseke sem kljub temu izpustil, ker je pot vodila ob poljih. Nič ne bi bilo narobe, če bi pot bila vsaj soliden makadam, pa še to ni, in z mojim kolesom tudi pod razno ne moreš normalno voziti. Druga morda še bolj moralna opora so pa ljudje, ki me čedalje pogosteje ustavljajo in sprašujejo iz kje sem, kam …

Kilometri so se nabirali in števec je že kazal 96 km, ko pridem do nekega parka (Parco il Babi – restavracija, zabava, SPA, prenočišča …). Ker sem bil Pilger sem dobil apartma za 20 € (cel dan, v ceni seveda tudi internet).


View dan 09_1 10.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 9' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar