ponedeljek, 26. maj 2014

24. dan (25. maj 2014 – nedelja)


Ta dan je bil nekaj posebnega. Gledaš namreč vodič in seveda realnost okoli sebe. Imel sem dve skrajnosti, nebesa in pekel. Dosti Jakobove poti je čisto luštne a imaš dele vmes, kjer se jih je treba kot kolesar (sploh s tako obloženim kolesom kot jaz) na daleč izogniti. To šolo sem ime že v Sloveniji, Italiji, Franciji no sedaj še v Španiji. Prvotno sem mislil prespati v Sanguesi a so nekaj birokratsko komplicirali (jaz sem imel pa tudi čisto svinjsko kolo), sem šel do kampa zraven a je bil zaprt. Tako sem se odločil, da grem malo naprej do Izca. Kilometrov seveda ni bilo ne vem kaj, a sem potil krvavi pot. Cela kalvarija. Gor, dol, gor, frontalni veter, dež … Dan ki ga ne pozabiš.

Strokovno sem ugotovil, da skoraj nimam več zavor! Rezervnih ploščic pa seveda ne s seboj. Torej šele v kakem večjem mestu pride možnost nakupa. To je bilo možno šele v Estelli.

Ta dan naredil 104 km.


View dan 24_1 25.5.14 in a larger map

ttehov - View my 'dan 24' set on Flickriver

Ni komentarjev :

Objavite komentar